Utleie

Leie av hall

Fakta 

Hallen er 108 meter lang og 80 meter bred, med et servicebygg på 2000 kvm. Det er 8 store garderober med egen dusj/tørk, 5 klasserom, kantine, grupperom, kiosk, kontorer og sanitæranlegg.

Tribunekapasitet

Fast tribune har 730 sitteplasser og 206 ståplasser og mobile tribuner har 1100 sitteplasser. Totalt har hallen 2256 ståplasser på tribunene.

Kongsvingerhallen har stor publikumskapasitet. Dette er fordelt på hallens permanente tribune og mobile tribuner – og vi lager den arenaen du ønsker. Ved messer, show, konserter o.l. vil publikumskapasiteten være adskillig større. Kongsvingerhallen åpnet 14.desember 1997.

Kunstgress i hallen, Saltex DROP 4008 MTRX.

Areal: 69 x 106 m. Fotballbanen: 64 x 100 m.

Farten på ballen blir som på naturgress og brukerne vil få en helt annen ballfølelse enn på andre typer kunstgress, en førsteklasses bane å spille på.

Gulvutleie

Tekniske data:

  • Materiale: Bjørk kryssfiner
  • Tykkelse: 18 mm
  • Format: Helplater 1,20 x 2,40
  • Format: Halvplater 1,20 x 1,20
  • Vekt: 11,7 kg/kvm

Spesifikasjon tildekningsarealer:

Vi tilbyr utleie av gulv til innendørs bruk, et tosidig gulv med lys bjørkefiner på den ene siden og sort antiskli på motsatt side, spesielt beregnet til innendørs bruk som dansegulv, til konserter og messer.

  • 500 kvm – 174 plater – 5800 kg totalvekt – 9 kvm i volum
  • 1000 kvm – 348 plater – 11700 kg totalvekt – 18 kvm i volum
  • 2000 kvm – 695 plater – 23300 kg totalvekt – 36 kvm i volum

 

Kongsvingerhallen tilbyr dessuten utleie av mobile tribuner, rensemaskin til kunstgress, bord og stoler og diverse mål og sportsutstyr.

Utleie av klasserom

Pris 

  • Under 1 time kr 200,-
  • Over 1 time kr 300,-
  • Over 3 timer kr 500,-

FOTBALLBURSDAG

Klasserom 3 timer og 1/6 bane 2 timer kr 750,-

Vi tilbyr utleie rom til møter, kurs og arrangementer.

Utleie av bord og stoler

Pris på bord og stoler

  • Bord: kr. 100,- inkl. mva. 182 x 76 x 74 cm. 14 kg.
  • Stoler: kr. 20,- inkl. mva.

Vi tilbyr utleie rom til møter, kurs og arrangementer.